Z omrežjem Wi-Fi se lahko povežeš samo na FlixBusu ali FlixTrainu. Odpreti moraš nastavitve Wi-Fi na pametnem telefonu, izbrati »FlixBus Wi-Fi« ali »FlixTrain Wi-Fi« ter sprejeti pogoje in določila. Ko se internetna povezava vzpostavi, lahko začneš brskati po spletu. Če se želiš vrniti na našo ciljno stran z brezžičnim internetom, obišči wifi.flixbus.com ali wifi.flixtrain.com.
Ti si na vrsti!
Pred uporabo Wi-Fi si vzemi minutko in preveri, kaj lahko storiš z našo brezplačno storitvijo med potovanjem.
Kako vzpostavim povezavo z brezplačnim brezžičnim internetom med potovanjem?
Ali je Wi-Fi neomejen?
Na žalost Wi-Fi ni neomejen. Da bi zagotovili optimizirano pasovno širino in zagotovili boljšo izkušnjo za vse potnike, lahko pride do omejitev hitrosti in delovanja nekaterih spletnih mest. Ko porabiš določeno količino podatkov, ne boš imel dostopa do interneta ali pa bo hitrost povezave zmanjšana. Po izletu boš e-pošti prejel(-a) anketo, ki jo lahko izpolniš in nam pomagaš izboljšati izkušnjo uporabe brezžičnega interneta med potovanjem.
Zakaj obstajajo omejitve Wi-Fi?
Omejimo količino podatkov in hitrost povezave, da zagotovimo pravično izkušnjo za vsakega potnika. Naš cilj je vsem potnikom zagotoviti najboljšo možno izkušnjo, vendar zaradi pogojev premikanja vozila in omejitev v državi/regiji ne bomo mogli zagotoviti hitrega ali neprekinjenega dostopa do interneta. Če naletiš na slabo internetno povezavo, poskusi znova pozneje, saj morda prečkate območje s slabšo pokritostjo. Ne pozabi izpolniti ankete, ki ti jo bomo poslali po zaključenem potovanju, s katero nam pomagaš dodatno izboljšati izkušnjo Wi-Fi med potovanjem.
Ali je internetna povezava varna?
Wi-Fi na avtobusu je javen; zato priporočamo, da se izogibate prenosu zasebnih ali občutljivih podatkov, ko ste povezani.
Ali lahko kupim dodatne podatkovne pakete ali hitrejši Wi-Fi?
Trenutno nimamo na voljo nobenih dodatnih paketov za prodajo.
Imate vprašanja?
Oglejte si naš razdelek za pomoč ali se obrnite na naše strokovnjake za pomoč strankam na spletu.