Oglaševalski partnerji
Ustvarite dodano vrednost za svoje stranke s FlixBusom!
FlixBus je sinonim za cenovno ugodno in zeleno mobilnost z več kot 100 milijoni prepeljanih potnikov od leta 2013. Vedno iščemo partnerje, ki želijo seči dlje in ki so odprti za sodelovanje na podlagi izmenjave vrednosti in merljivosti.
Kako je videti tržno partnerstvo z družbo FlixBus?
Vašim strankam lahko ponudimo dodano vrednost s ponudbo edinstvenih kod kuponov, ki jih je mogoče uporabiti za potovanja FlixBus ali FlixTrain s popusti. Partnerstvo lahko poteka na različne načine:
- na vašem prodajnem mestu v obliki promocije na embalaži, ki ima lahko viden in merljiv učinek na vašo prodajo,
- v vašem programu zvestobe, kar je lahko velika dodatna prednost za vaše stranke in spodbuda, da ostanejo zvesti vaši blagovni znamki,
- tako, da se nam pridružite pri spodbujanju preobrazbenih sprememb, ki bodo vodile k prihodnosti trajnostne mobilnosti.
Vas zanima ali imate druge ideje? Stopite v stik z nami in z veseljem bomo poklepetali z vami.
Vaša oseba za stik
Ekipa za trženjsko partnerstvo
E-pošta: comarketing@flixbus.com
Zadeva: na začetek vrstice z zadevo vnesite ime države/trga, ki vas zanima
❕Ta e-poštni naslov uporabljajte samo za poizvedbe v zvezi s trženjskim partnerstvom. Hvala!
Vas zanima naša oglaševalska ponudba?
Poskusite avtobusno oglaševanje, da bi dosegli svojo ciljno skupino! Ponujamo vam edinstveno oglaševanje zunaj doma, ki zagotavlja masovni doseg za vašo blagovno znamko.
Prednosti oglaševanja s FlixBusom
- Milijoni stikov, ki merljivo povečajo promet
- Premikajoči se oglasi na prostem, ki dosegajo ciljno občinstvo tako na avtocestah kot v notranjem prometu
- Edinstven in vpliven način oglaševanja med potovanjem
- Z našo evropsko mrežo je mogoče ciljati tako regionalno kot mednarodno
Želite izvedeti več? Ne oklevajte in stopite v stik z nami. Z veseljem vam bomo povedali več in se veselimo vašega e-poštnega sporočila.
Vaša oseba za stik
Ekipa za prodajo oglaševalskega prostora
E-pošta: mediasales@flixbus.com
❕Prosimo, da pišete v angleščini in ta e-poštni naslov uporabljate samo za poizvedbe o oglaševalskih partnerjih. Hvala!